Kvalitetssikring af beboerydelser

Kvaliteten i ydelserne til den enkelte beboer sikres gennem:

  • Den daglige diaglog og samarbejde med beboeren
  • Udfærdigelse af pleje- omsorgs- og handleplaner
  • Elektronisk registrering og opfølgning af ydelser og mål
  • Beboerindflydelse gennem daglig diaglog og faste beboermøder
  • Tilfredshedsanalyser gennem diaglog og evt. spørgeskemaer
  • Fælles retningslinjer og procedurer
  • Kommunalt tilsyn
  • Gode fysiske rammer
  • Faglig kompetente medarbejdere

Har du som beboer eller pårørende klager, bedes disse rettet til Strandhjems ledelse som så vil tage stilling til videreformidling.


Kvalitetssikring af beboerydelser

Kvaliteten i ydelserne til den enkelte beboer sikres gennem:

  • Den daglige diaglog og samarbejde med beboeren
  • Udfærdigelse af pleje- omsorgs- og handleplaner
  • Elektronisk registrering og opfølgning af ydelser og mål
  • Beboerindflydelse gennem daglig diaglog og faste beboermøder
  • Tilfredshedsanalyser gennem diaglog og evt. spørgeskemaer
  • Fælles retningslinjer og procedurer
  • Kommunalt tilsyn
  • Gode fysiske rammer
  • Faglig kompetente medarbejdere

Har du som beboer eller pårørende klager, bedes disse rettet til Strandhjems ledelse som så vil tage stilling til videreformidling.


Se mere her:
Indflytning - Dagligdagen - Kvalitetssikring af beboerydelser - Støtte- og behandlingstilbud - Klageadgang - Retningslinier for at bo på Strandhjem - Ledige pladser i botilbuddet -
Strandhjem · Klør-Fire 12, Brunsnæs · 6310 Broager