Vi anvender cookies til brugeranalyser for at give dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside.
Klik og læs mere om cookies og privatpolitikken her

Det er forstået

Klageadgang

Medarbejdere og ledelse på Strandhjem bestræber sig på at skabe de bedste rammer for vores beboere.
Vi arbejder på, at skabe tryghed for vores beboere og deres pårørende, sammenholdt med, at vi sætter kvalitet i højsæde.

Hvis der alligevel opstår situationer, hvor du overvejer at klage, har du altid mulighed for at gå til din kontaktperson eller til lederen på Strandhjem med ting som du er utilfreds med.
Lederen kan hjælpe med at videresende din klage til rette myndighed hvis dette er påkrævet.

Andre kan også hjælpe dig med din klage – eksempelvis din familie, en ven eller din værge.


Klageadgang

Medarbejdere og ledelse på Strandhjem bestræber sig på at skabe de bedste rammer for vores beboere.
Vi arbejder på, at skabe tryghed for vores beboere og deres pårørende, sammenholdt med, at vi sætter kvalitet i højsæde.

Hvis der alligevel opstår situationer, hvor du overvejer at klage, har du altid mulighed for at gå til din kontaktperson eller til lederen på Strandhjem med ting som du er utilfreds med.
Lederen kan hjælpe med at videresende din klage til rette myndighed hvis dette er påkrævet.

Andre kan også hjælpe dig med din klage – eksempelvis din familie, en ven eller din værge.


Se mere her:
Indflytning - Dagligdagen - Kvalitetssikring af beboerydelser - Støtte- og behandlingstilbud - Klageadgang - Retningslinier for at bo på Strandhjem - Ledige pladser i botilbuddet - Retningslinjer for besøg på Strandhjem -
Strandhjem · Klør-Fire 12, Brunsnæs · 6310 Broager